"Barangsiapa bertaqwa kepada Allah niscaya Dia akan membukakan jalan keluar baginya,dan Dia memberikannya rezeki dari arah yang tidak disangka-sangkanya.Dan barang siapa bertawakal kepada Allah,niscaya Allah akan mencukupkan (keperluan)nya .Sesungguhnya Allah melaksanakan urusanNya.
Sungguh,Allah telah mengadakan ketentuan bagi setiap sesuatu" dlm Surah At Talaq ayat 2 dan 3

Sunday, January 8, 2012

06.01.2012

disaat insan lain bergembira pulang ke tanah air

saya  pulang dengan ....

ujian ketabahan dan keredhaan dari Illahi..

alhamdulillah doc mengesahkan mata saya masih lagi
dalam peringkat awal
jika tidak diambil perhatian dari awal
mungkin saya akan kehilangan nikmat Allah berikan ini...

semoga Allah memberi ketabahan kepada diri saya

disaat ini, pandangan mata saya agak kabur
ini membutuhkan saya untuk membaca dengan teliti setiap perkataan

urm, adik jgn seronok sgt amik gambar nih!

thanks Allah for a giving a GREAT mom besides me


jzkllh kepada mereka yang sudi berada disisi diri ini di saat begini ......
sentiasa doakan saya please ...

2 comments:

NUNU said...

Salam kin...
Kin sakit ke?? what's wrong with ur eye sister???
Semoga setiap ksakitan tu adlh phapus dosa2 silam kte n smoga btambah keimanan dlm hati kte...
Take care ye

Aya said...

wa'alaikumussalam..
arituh kin sakit mata..kne infection..tapi alhamdulillah
it's getting better now..
jzkllh kerna peringatan tuh..
smga mendapat perlindungan dari Allah selalu jugak.. jaga diri baik-baik jugak ae.. ;)